Wodospad w Sasbachwalden

Schwarzwald moja Miłość miłość

Odkąd granice zostały otwarte, znów przyszedł czas na podboje Szwarzwaldu. Alzacja jest piękna, ale zapach Schwarzwaldu, otwartość ludzi i jego cudowne lasy, zawładnęły moim sercem na dobre. To już któraś z kolei wycieczka od czasu kiedy odzyskaliśmy kawałek wolności. Może znajdę czas i opiszę pozostałe, tą jednak opisuję od razu, bo uważam, że jest bardzo ciekawa i urokliwa

Gaishöll Wasserfälle

Schwarzwald jest prawdziwym rajem dla osób lubiących wodospady. Są ich tu setki. Nie zliczę  nad iloma z nich byłam. Latem można tu spotkać rodziny z dziećmi, które brodzą w naturalnych „basenach”, które tworzą się pomiędzy kamieniami.

Ten wodospad wedlug mnie jest bardzo ciekawy, bo ma bardzo dużą ilość mostów (13).  Dodatkowym  atutem tej wędrówki jest to, że parkujemy bezpośrednio przy basenie (Freibad). W gorące, letnie dni, możemy więc zakończyć wędrówkę kąpielą. Dla miłośników placów zabaw, proponuję odwiedzić ten, który sąsiaduje z parkingiem, który jest punkten wyjściowym i końcowym naszej wędrówki.

Zapraszam Was na moją fotorelację z wyprawy nad Gaishöll Wasserfälle.

Aż dziwię się, że tak późno odkryłam to miejsce. Znajduje się ono tak blisko od nas (50km).
Naszą wędrówkę rozpoczynamy przy Kurhaus  „Zum Alde Gott” w miejscowości Sasbachwalden kod pocztowy 77887.
Tu na bezpłatnym parkingu zostawiamy auto i kierujemy się w stronę „Kurpark”. Nasza wędrówka wiedzie przez sporą część czasu po górę. Po pokonaniu kilkaset metrów i wyjściu z Kurpark, skrecamy w lewo. Tu najlepiej kierować się kierunkowskazami na „Wasserfall – wodospad) . Dalej nie bede opisywala drogi, należy kierować się po prostu kierunkowskazami aż do wodospadów. Później, kiedy dotrzemy do podnóża wodospadu, kierujemy sie tabliczkami ” Panoramawanderweg”, tudzież żółtym diamentem.

My przeszliśmy szlakiem Panoramawanderweg aż do momentu, kiedy naszą drogę przecina droga krajowa. Tu przestajemy kierować się drogowskazami na Panoramawanderweg. Przeszliśmy na drugą stronę drogi i tam kierowaliśmy w stronę miasta.

W sumie zrobiliśmy ok. 8km ( zakładaliśmy 4.5km). Naszą wycieczkę zakończyliśmy na wspaniałym placu zabaw, który znajduje się przy parkingu, który był punktem wyjściowym naszej wędrówki.